Betaal in meerdere termijnen bij de partners van FLOA
Welkom bij FLOA!
We helpen u met uw aankopen bij honderden merken door betaling in meerdere termijnen aan te bieden(1).
Welkom bij FLOA!
We helpen u met uw aankopen bij honderden merken door betaling in meerdere termijnen aan te bieden(1).
U kunt contact opnemen met onze dienst Invordering op het nummer 02/ 620 81 03(2)
Als dochteronderneming van de BNP Paribas Groep en een van de grootste Franse aanbieders van 'Buy Now, Pay Later'-oplossingen(3) vereenvoudigt FLOA uw betaling. De oplossingen van FLOA voor betaling in 3 keer of later betalen onderscheiden zich door hun betrouwbaarheid en gebruiksgemak. Hunkert u naar een nieuwe zetel of hightechtelevisie? Door online of in de winkel in meerdere termijnen te betalen, kunt u uzelf verwennen en uw uitgaven spreiden.
Het principe is eenvoudig: in plaats van onmiddellijk het totaalbedrag van uw aankopen te betalen, gaat u de betaling spreiden in 3 maandelijkse aflossingen. Elke maand wordt op dezelfde dag het bedrag dat overeenstemt met de vervaltermijn van uw bankrekening gehaald.
1ste betaling op de dag van de aankoop, daarna 2 maandelijkse aflossingen tijdens de komende 2 maanden.
Je betaalt binnen 30 dagen na de dag van de aankoop.
Hierna volgen de FLOA-partners bij wie u in meerdere termijnen kunt betalen.
Het proces verloopt 100% online en is even gemakkelijk als contant betalen
Betaling via creditcard, zonder bewijsstukken voor het project
Kies uw betaaloptie en ontvang onmiddellijk antwoord.
Automatische terugbetaling bij annulering
BNP Paribas, grootste bank in de Europese Unie(4)
Meer informatieGa naar hierom u aan te melden in uw Klantomgeving. Voer uw e-mailadres in (het e-mailadres dat u hebt gebruikt om uw bestelling door te geven) en klik vervolgens op "Eerste aanmelding". U ontvangt een sms met uw tijdelijke wachtwoord.
Het aflossingsoverzicht is beschikbaar in de e-mails die FLOA verstuurt wanneer u uw betaling in meerdere termijnen(1) aanvraagt en vervolgens telkens 8 dagen voor elke vervaldatum. U kunt ook al uw vervaldata hier in uw Klantomgeving terugvinden.
1/ U kunt dit zelf doen door:
• te klikken op de laatste betaallink die u via e-mail of sms is toegestuurd;
• in de FLOA Klantomgeving te klikken op "een uitstaande betaling regulariseren".
2/ U kunt contact opnemen met onze diensten 02 262 08103(2) 9.00 tot 18.00 uur van maandag tot zaterdag
De koper kanom verschillende redenen geweigerd worden om zijn/haar bestelling te betalen via betaling in meerdere termijnen, met name in de volgende gevallen: de geldigheidsdatum valt vóór de laatste vervaldatum, bankkaart met systematische autorisatie, zoals Electro of Maestro, vermoeden van fraude, enz.