Betaal in meerdere termijnen bij de partners van FLOA
Welkom bij FLOA!
We helpen u met uw aankopen bij honderden merken door betaling in meerdere termijnen aan te bieden(1).
Welkom bij FLOA!
We helpen u met uw aankopen bij honderden merken door betaling in meerdere termijnen aan te bieden(1).
U kunt contact opnemen met onze dienst Invordering op het nummer 02/ 620 81 03(2)
Als dochteronderneming van de BNP Paribas Groep en een van de grootste Franse aanbieders van 'Buy Now, Pay Later'-oplossingen(3) vereenvoudigt FLOA uw betaling. De oplossingen van FLOA voor betaling in 3 keer of later betalen onderscheiden zich door hun betrouwbaarheid en gebruiksgemak. Hunkert u naar een nieuwe zetel of hightechtelevisie? Door online of in de winkel in meerdere termijnen te betalen, kunt u uzelf verwennen en uw uitgaven spreiden.
Het principe is eenvoudig: in plaats van onmiddellijk het totaalbedrag van uw aankopen te betalen, gaat u de betaling spreiden in 3 maandelijkse aflossingen. Elke maand wordt op dezelfde dag het bedrag dat overeenstemt met de vervaltermijn van uw bankrekening gehaald.
1ste betaling op de dag van de aankoop, daarna 2 maandelijkse aflossingen tijdens de komende 2 maanden.
Je betaalt binnen 30 dagen na de dag van de aankoop.
Hierna volgen de FLOA-partners bij wie u in meerdere termijnen kunt betalen.
Het proces verloopt 100% online en is even gemakkelijk als contant betalen
Betaling via creditcard, zonder bewijsstukken voor het project
Kies uw betaaloptie en ontvang onmiddellijk antwoord.
Automatische terugbetaling bij annulering
BNP Paribas, grootste bank in de Europese Unie(4)
Meer informatieDit is een oplossing waarmee je je betaling kunt spreiden over een of meer maandelijkse termijnen, met of zonder kosten. Als je bijvoorbeeld in 3 termijnen betaalt, betaal je de eerste termijn op de dag dat je de bestelling plaatst, de tweede termijn de volgende maand, en de laatste termijn de maand daarna. Er kunnen kosten van toepassing zijn. Bekijk de algemene voorwaarden hier.
Wanneer je je bestelling plaatst, selecteer je 'Floa' en vul je je persoonlijke gegevens in. Op de volgende pagina wordt je gevraagd om de gegevens van je creditcard of betaalpas in te voeren. Vul deze in en klik op 'Betaal mijn bestelling'. Je betaling is bevestigd!
Ga naar https://particuliers.floapay.com/connexion?locale=nl om in te loggen op de klantenzone. Voer je e-mailadres in (het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen) en klik vervolgens op “Maak een account aan”. Je ontvangt vervolgens een sms met je tijdelijke wachtwoord.
Het betalingsschema is te vinden in de e-mails die door Floa zijn verstuurd bij de goedkeuring van de betaling in termijnen, en wordt vervolgens elke 7 dagen voor de vervaldatum opnieuw verstuurd. Je kunt al je betalingsschema's ook vinden in de klantenzone op https://particuliers.floapay.com/connexion?locale=nl
Je kunt je openstaande betalingen zelf regelen:
1)
- door te klikken op de laatste betaallink die je per e-mail of sms is toegestuurd;
- door in de Floa klantenzone te klikken op "een openstaande betaling regelen".
2) Door contact op te nemen met onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur op het volgende nummer: 02 620 81 04 (zonder extra kosten)
Je kunt je creditcard of betaalpas wijzigen in de Floa klantenzone. Let op, je kunt dit tot 7 dagen voor je volgende incasso doen.
Je kunt de betaling van je openstaande termijnen spreiden door naar de Floa klantenzone te gaan. Klik op “een openstaande betaling regelen” en vervolgens op “ik kies ervoor om in termijnen te betalen”. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur op het volgende nummer: 02 620 81 04 (zonder extra kosten)
Zodra de bestelling is bevestigd kun je de incassodata in het betalingsschema niet wijzigen. Als een automatische incasso echter wordt deze een paar dagen later automatisch opnieuw geprobeerd.
Na meerdere pogingen om de incasso opnieuw te verwerken (maximaal 10), ontvang je een e-mail van Floa als de incasso niet is gelukt, met instructies over hoe je de situatie kunt regelen (of je kunt de vraag 'Hoe regel ik een openstaande betaling?' raadplegen).
Je beschikt over een wettelijk herroepingstermijn van 14 kalenderdagen. Deze termijn gaat in op de datum van inschrijving voor de Floa-betaling in meerdere termijnen. Om je herroepingsrecht uit te oefenen, kun je gebruikmaken van het afneembare herroepingsformulier. Dit formulier kun je vinden in de Algemene Voorwaarden van "Betaling in Termijnen" hier. Dit formulier dient naar het volgende adres te worden gestuurd: FLOA Bank, SERVICE CONSOMMATEUR – FLOA Bank 36 rue Messines 59686 LILLE CEDEX 9
Tegelijkertijd dien je contact op te nemen met de verkoper om je aankoop via een andere betaalmethode te voldoen.