"Made in France"-actie met Center Parcs
Na de moeilijke maanden van de COVID-periode hebben wij onze partners in de toeristische sector gesteund bij het hervatten van hun activiteiten.
Na de moeilijke maanden van de COVID-periode hebben wij onze partners in de toeristische sector gesteund bij het hervatten van hun activiteiten.
+25%
van het bevestigingspercentage
X2
bevestigingspercentage tot 4x
+15%
van het wereldwijde verkeer komt van de verbinding met FLOA (FLOA App)
2e
meest gebruikte betalingswijzen
+20%
gemiddeld winkelmandjebedrag
+53%
van de opbrengst
+130€
gemiddelde winst op een winkelmandje
+45%
van bijkomende bestellingen gegenereerd met FLOA 4X
+4M
Weergaven van Vacances Made in France
+100 000
aantal kliks naar de specifieke landingspagina
+600 000
indrukken die door de toepassing worden gegenereerd en 80.000 klikken
In-app en out-of-app meldingen kunnen hoge open rates bereiken.
Contact opnemen met de klanten van onze partners, maar ook met FLOA-klanten, om hen aan te moedigen gebruik te maken van de mogelijkheid om in meerdere termijnen te betalen en hun aankoop af te ronden.
een FLOA mediacampagne, naast de campagnes van onze partners, met een gemeenschappelijk doel: de klanten naar hun website leiden.
Wilt u de FLOA aanbieding uitproberen? Neem contact op met ons team voor een live demonstratie van onze dienst!
Een demonstratie aanvragen